niedziela, 12 sierpnia 2012

7. Reklamacja - czy ktoś chętny?

Ostatnimi czasy nie mam żadnych chętnych osób które chciałyby abym zareklamowała ich blogi.
więc zgłaszajcie się ! Piszcie w komentarzach i na maila : bojohny@onet.pl


Jeżeli chcesz aby na tym blogu pojawiła się reklama twojego bloga wystarczy napisać w komentarzu link do swojego bloga i jeżeli sa jakies specjalne oczekiwania np. 
♦ Link twojego bloga na obrazku 
♦ Hiperłącze 
♦ Rozgłosić tez o twoim blogu .
♦ Kilka słów od autora
Można tez napisac na moj email bojohny@onet.pl i napisać wszystkie swoje prozby i tak dalej . 
Bloga zareklamuję w ciągu 1-4 dni . : )


                      Kilka blogów :

1. welovebaranowa.blogspot.com
2. jam345jam.blogspot.com
3. kolorowadusza.blogspot.com
4. every-day-with-me.blogspot.com
5. so-many-things-on-one-photo.blogspot.com

15 komentarzy:

  1. mój blog: http://mypropensities.blogspot.com/
    docenię każdą inicjację reklamy- im więcej tym lepiej, poproszę :D
    uważam, że powinnaś zareklamować również ten blog, żeby więcej osób oglądało reklamy na nim i chciało się reklamować. możesz ogłaszać konkursy na najlepszy blog, albo zrobić jakiś ranking- takie tam tylko pomysły podsuwam :D
    pozdrawiam, majka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sprawie twojego zgłoszenia do konkursu .
    Pracy wciąż nie ma, mimo,iż jest już po konkursie.
    Napisałaś,że wyślesz. > nie wysłałaś. ..

    Na prawdę,jest mi bardzo przykro,że są takie osoby,
    i w ten sposób wykorzystują spamowanie i reklamowanie swojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam :

    http://www.being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mój blog : booksloovers13xd.blogspot.
    Pisze na nim recenzje przeczytanych przeze mnie książek . Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. http://iiparadisecity.blogspot.com/ Zareklamujesz? :) z góry dziekuję <3 dopiero go zaczynam, więc... ;c jest jaki jest. ;* możesz też dodać do obserwowanych xd

    OdpowiedzUsuń
  6. allme-egiptt.blogspot.com

    Zareklamuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) byłabym wdzięczna gdybyś zareklamowała mojego bloga: www.oliwkoweo.blogspot.com w grudniu miną dwa lata jak go prowadzę, ale do tej pory nie zgromadziłam wielu czytelników, tzn. widzę oglądalność, ale mało kto zostawia pod postem komentarz i to jest trochę demotywujące. uwielbiam styl glam, trochę romantyczny, rockowy, mieszam to z militarnym. kocham modę i chciałabym kiedyś zajmować się właśnie nią :) pozdrawiam Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli chodzi o sposób reklamy to może spodoba Ci się jakaś moja stylizacja i w ten sposób hiperłącze? :)

      Usuń
  8. Ciekawe.....nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą ideą..:)
    Zapraszam Cię wobec tego na mojego bloga, jeśli ci się spodoba zachęcam do obserwacji :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło by mi było gdybyś zareklamowała mojego bloga ;). Możesz dodać zdjęcie z bloga czy coś ;). Miło by było jakbyś go też rozgłosiła i coś o nim napisała :). Jak już to zrobisz to proszę powiadom mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś mogła zareklamuj mojego ,możesz dodać jakieś moje zdjęcie z bloga i napisać coś od siebie :)
    +jeśli już to zrobisz,napisz mi pod jakąś notką ;d
    z góry dzięki <3
    http://impassiive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie : ann-fashion-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogła byś zareklamować mojego bloga? i wstawić jakieś zdjęcie, jakiś opis od siebie ;)

    Z góry dziękuje ;)

    www.lify-by-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://przegrajmy-wszystko.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń